PREKIŲ PIRKIMO TAISYKLĖS

  1. Bendrosios nuostatos.

1.1 Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Pirkėjo ir Pardavėjo tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.

1.2 Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į LR teisės aktų nustatytus reikalavimus apie tai iš anksto neinformavęs Pirkėjo.

  1. Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymo momentas.

2.1 Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo.

  1. Pirkėjo teisės.

3.1 Pirkėjas turi teisę pirkti prekes pagal puslapyje pateikta prekių sąrašą, kainas ir nustatytą tvarką.

3.2 Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su e-parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutartis sudaryta dėl:

3.2.1 Garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir Pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;

3.3 Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju tik tuo atveju, jei prekė yra kokybiška, nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda.

3.4 Turi teisę keisti ir/ar atnaujinti registracijos formoje pateiktą informaciją.

3.5 Visus pranešimus tarp šalių ir klausimus siųsti skyriuje “Kontaktai” nurodytu adresu ar elektroninio pašto adresu: [email protected]

  1. Pirkėjo įsipareigojimai ir atsakomybė

4.1 Pirkėjas, naudodamasis e-parduotuve, patvirtina kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.

4.2 Pirkėjas privalo sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes.

4.3 Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui, jeigu neteisingai nurodytas pristatymo adresas. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

4.5 Pirkėjas atsako už veiksmus, tyčia ar netyčia atliktus naudojantis e-parduotuve.

4.6 Pirkėjas atsako už prisijungimo duomenų perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Pirkėjo prisijungimo duomenimis, už trečiosios šalies atliktus veiksmus atsako Pirkėjas.

4.7 Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, be prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

  1. Pardavėjo teisės ir pareigos

5.1 Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.

5.2 Jei Pirkėjas bando pakenkti e-parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis e-parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

5.3 Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pardavėjo bankas nepatvirtina pinigų gavimo fakto iš Pirkėjo per 3 (tris) darbo dienas.

5.4 Pardavėjas neatsako už tai, jei internetiniame tinklapyje pavaizduotos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realių prekių dydžio, formų ir spalvų.

5.5 Visus pranešimus tarp šalių siųsti Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.

  1. Prekių pristatymas ir garantinės sąlygos

6.1 Prekes Pirkėjui pristatomos Pirkėjo sąskaita. Atskirais atvejais prekes Pirkėjas gali pasiimti savo transportu, arba prekės gali būti pristatomos Pardavėjo sąskaita.

6.2 Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių svorio ir kainos bei pristatymo vietos, todėl galutinė pristatymo kaina bus nurodyta tik suformavus užsakymą.

6.3 Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu.

6.4 Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią daiktų kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nenurodo, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.

6.5 Pirkėjas patvirtindamas užsakymą sutinka su pristatymo laikotarpiu, kuris negali viršyti 14 kalendorinių dienų.

      7. Prekių grąžinimas ir keitimas

7.1 Parduotos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

7.2 Norėdamas grąžinti prekę(es) 1. Taisyklių punkte nurodytais atvejais, Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo dokumentą laisva forma ir pateikti jį kartu su grąžinama preke(ėmis).

7.3 Perkant internetu Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai Pardavėją el.p. [email protected]

7.4 Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

7.4.1 grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

7.4.2 prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

7.4.3 prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

7.4.4 grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

7.4.5 grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą 2. Taisyklių punkte nurodytą grąžinimo dokumentą.

8. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

9. Grąžinimo suma už prekes gali būti mažesnė, nei pirminė prekių pirkimo kaina. Kokybiškų prekių grąžinimo ir siuntimo išlaidos – pirkėjo atsakomybė. Tuo atveju, kai prekė grąžinama kokybiška, nepažeista, nesugadinta, pilnos komplektacijos, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Tuo atveju, kai Pirkėjo grąžinama prekė yra kokybiška, nepažeista, nesugadinta, pilnos komplektacijos, Pirkėjui tenka prekių siuntimo išlaidos prekės pirkimo metų. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus įskaitant pirkėjo siuntimo išlaidas.

10. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2012 m. kovo 15 d. įsakymu Nr. 4-243 patvirtintomis„Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.

Prekės negrąžinamos, jei jos buvo pagamintos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos (pvz. gaminiai pagaminti pagal kliento nurodytus matmenis ar formą, atliktas impregnavimas, dažymas ir k.t.)

    11. Prekių pristatymo taisyklės

11.1 Prekių kainos, nurodytos el. parduotuvės prekių kataloge, galioja tik perkant šias prekes el. parduotuvėje. Prekių kainos el. parduotuvėje yra nurodytos įskaičius PVM. Pristatymo kainos neįskaičiuotos.
11.2 Laukozaliuzes.lt įsipareigoja pristatyti Jūsų užsakytas prekes, po apmokėjimo, Jūsų užsakyme nurodytu adresu.
11.3 Apmokant per elektroninę sistemą, prekės pristatomos per 3 (tris) darbo dienas nuo patvirtinimo iš banko gavimo. Arba per laikotarpį nurodytą prekės aprašyme, arba per kitą protingą terminą.
11.4 Prekes pristatys mūsų įgaliotas atstovas (kurjeris).
11.55 Jums pasirašius siuntos važtaraštyje yra laikoma, kad siunta yra perduota (pristatyta) tinkamai.
11.6 Prekės pristatymo metu Jūs privalote su mumis ar mūsų įgaliotu atstovu patikrinti prekes siuntos būklę. Pastebėjęs siuntos pažeidimą, Jūs privalote tai atžymėti siuntos važtaraštyje ir surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Jums pasirašius siuntos važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga.

GINČŲ NAGRINĖJIMAS ELEKTRONINĖJE ERDVĖJE

Nepavykus susitarti su pardavėju galite pateikti skundą šioje svetainėje:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=LT

Vartotojas skundą dėl įsigytos nekokybiškos prekės ar paslaugos gali pateikti savo gimtąja kalba, visas susirašinėjimas taip pat vyks gimtąja kalba.

Vartotojo skundą nagrinėja tos šalies, kurios įmone skundžiasi vartotojas, institucijos. Lietuvoje vartotojų skundus gali nagrinėti 5 institucijos (Lietuvos bankas, Ryšių reguliavimo tarnyba, Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos, Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija bei Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba).